zaterdag 22 mei 2010

Verboden voor Ouders


Verboden voor Ouders

Fantastisch boek voor pubers die worstelen met de vraag 'Wie ben ik' en 'hoe moet ik mijn leven inrichten'. Vlot geschreven en gelijktijdig uitnodigend om na te denken. Gevuld met persoonlijke boodschappen en kleine oefeningen die deze leeftijdsgroep sterk zullen aanspreken.

Inhoudsopgave:
1. Welkom in je leven
2. Wat zijn gedachten
3. Wat zijn gevoelens
4. Wat is echt?
5. Wie ben ik?
6. Wat wil ik?
7. Hoe kan ik doen wat ik wil?

Het boek is een prachtige introductie en aanvulling op een training Mindfulness-jongeren.

Eerst een stukje lezen - dat kan download hier een deel van het boek.

Auteur: Gijs Jansen
Prijs: € 20,15 (incl. verzendkosten en btw)

Te bestellen via: http://www.zenshiatsu-dvd.nl/mindfulness.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten